CX Orphée: Kabriolet na bazie serii 1, produkowany przez Guya Deslandesa. Wyprodukowano też kilka egzemplarzy ze zderzakami od serii 2. Deslandes zaproponował też 4 miejscowe coupé o nazwie Avrilly.
CX Concorde: W 1986 na bazie CX 25 GTI Turbo powstała seria 12 samochodów. 5 dla Air France, 5 dla klientów prywatnych i 2 dla Citroëna. Biały lakier i czerwone wnętrze wykończone identycznie jak w samolotach Concorde.
CX Roland Garros: W 1985 roku na bazie CX 25 GTI Turbo pierwszej serii, zbudowany zostaje CX do przewozu zawodników w turnieju tenisowym.
CX Leader: W 1984 roku na podstawie CX 20 (początkowo) stworzono limitowaną serię. Zabieg ten służył głównie podniesieniu sprzedaży ostatnich ?jedynek?. W serii mkII kilkakrotnie tworzono CX Leadera. Stosowano silniki: benzynowy 2.0 i 2,5 litrowego diesla bez turbo.
CX Presidencial: W 1989 na bazie CX Prestige Turbo 2 o mocy 200 KM, powstaje opancerzona wersja CX-a. W 1995 roku Jacques Chirac wybiera go na swoją limuzynę, sześć lat po zakończeniu produkcji.
CX Tissier: Francuska firma karoseryjna, która tworzyła różne odmiany CX-ów na bazie serii 1 jak i 2. Budowano samochody dostawcze, ambulansy, przedłużane limuzyny, lawety, samochody specjalne itp.
CX Heuliez: Francuska firma karoseryjna, która wykonywała specjalne wersję CX-ów. Z reguły bardziej luksusowo wyposażane. Podobnie jak Tissier były to głównie samochody specjalne, ambulansy, karawany itp.
CX Henri Chapron: W 1978 roku na bazie CX Prestige zbudowano bardziej luksusową limuzynę. Wyposażoną w drewniane akcenty, mini bar, telefon, itp. Była wersja z otwieranym dachem z pleksiglasu. CXa Henri Chapron wykorzystano na ślubie Księcia Luksemburga.
CX Opancerzony: Na CX Prestige serii 1 zbudowano opancerzoną wersje. Samochód zwiększył swoją wagę o około 500 kg. Później kilka firm budowało opancerzone CX-y w różnych konfiguracjach aż do końca produkcji w 1989 roku.
CX Gendarmerie: W 1982 dostarczono 14 pojazdów dla specjalnej jednostki autostradowej. Były to samochody zbudowane na bazie CX GTI. Żandarmeria używała również innych CX-ów. Berline jak również Break.
CX Croisette: W 1987 na bazie CX 22 TRS i CX 25 TRD Turbo 2 stworzono bardziej luksusową wersję. Głównie na rynki: Niemiecki, Holenderski i Belgijski.
CX Birotor: Zbudowano liczne prototypy, które spełniły warunki homologacyjne. Niestety nigdy nie wprowadzono ich do produkcji seryjnej. Uzyskano ok 170 KM i prędkości ponad 200 km/h
CX Inne: Powstało wiele innych modeli